Proizvodi u košarici

Uvjeti reklamacije

Opće odredbe

1. Ovaj pravilnik o reklamacijama izrađen je prema Građanskom zakoniku s kasnijim izmjenama (u daljnjem tekstu „Zakon“) i odnosi se na potrošačku robu (u daljnjem tekstu „Roba“) za koju se u jamstvenom roku ostvaruju prava kupca iz odgovornosti za nedostatke (u daljnjem tekstu „Reklamacije“).

2. „Prodavatelj“ je trgovačko društvo mespi s.r.o. IČO: 52004040, DIČ: 2120859554, IČ DPH: SK2120859554, sa sjedištem: Východná 4, 949 01 Nitra, Slovensko, upisano u Trgovački registar OS Nitra, odjeljak Sro, uložak 46751/N

3. „Kupac“ je subjekt koji je s prodavateljem sklopio ugovor o kupnji robe (u daljnjem tekstu „Kupoprodajni ugovor“).

4. Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca smatra se sklopljenim u trenutku telefonske ili e‑mail potvrde narudžbe izvršene putem sustava internetske trgovine na adresi https://www.mespi.hr/

5. Prodavatelj je prije slanja narudžbe kupcu jasno, jednoznačno i razumljivo pružio predugovorne informacije koje se odnose na uvjete reklamacija, plaćanja, dostave i druge uvjete, tako što ih je objavio na odgovarajućoj katalog stranici svoje internetske trgovine, u Općim uvjetima, u odjeljku Reklamacije te na pripadajućim podstranicama trgovine.

 

Uvjeti reklamacije

1. Pravilnik o reklamacijama internetske trgovine https://www.mespi.hr/ uređuje se jamstvenim uvjetima konkretnog proizvoda i Građanskim zakonikom.

2. Jamstveni rok za svu robu je 24 mjeseca, ako nije drukčije navedeno.

3. Jamstveni rok počinje teći danom preuzimanja robe od strane kupca.

4. Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje stvari (ili njezinih dijelova) uzrokovano uporabom.

5. Društvo mespi s.r.o. odgovara za nedostatke koje je roba imala pri preuzimanju od strane kupca te za nedostatke koji se pojave nakon preuzimanja u jamstvenom roku. Društvo mespi s.r.o. ne odgovara za nedostatak zbog kojeg je bila dogovorena niža cijena.

6. Kupac ima pravo robu vizualno pregledati odmah pri preuzimanju. Ima pravo ne preuzeti robu ako je vidljivo mehanički oštećena uslijed prijevoza ili ako je nekompletna. Reklamaciju mehaničkog oštećenja koje nije bilo vidljivo pri preuzimanju pošiljke kupac je dužan podnijeti odmah po otkrivanju – odmah nakon prve uporabe proizvoda. Naknadne reklamacije te vrste moći će se priznati samo ako kupac dokaže da je roba imala reklamirane nedostatke već u trenutku preuzimanja.

7. Pri ostvarivanju prava na popravak kupac dostavlja reklamiranu robu uz kopiju otpremnice i računa (odnosno drugog poreznog dokumenta) koji ujedno služe kao jamstveni list, ili jamstveni list ako je izdan. Reklamacije šaljite na adresu mespi s.r.o., Východná 4, 949 01 Nitra

8. Preporučujemo slanje reklamirane robe putem Slovenske pošte kao osigurani paket 1. razreda ili kurirom. Ne šaljite nam reklamiranu robu pouzećem – takve pošiljke nećemo preuzeti. O rješenju reklamacije bit ćete obaviješteni.

9. Adresa za zaprimanje reklamacija:

mespi s.r.o.
Východná 4
949 01 Nitra
Slovensko

U pošiljku s reklamiranom robom priložite jamstveni list (ako je bio isporučen uz proizvod) ili kopiju računa, odnosno otpremnice, koji služe kao jamstveni list, te popratno pismo s navedenim razlogom reklamacije i opisom kvara.

O zaprimljenju i rješavanju reklamacije obavijestit ćemo vas telefonom ili e‑mailom, koristeći kontaktne podatke navedene u vašoj narudžbi; ne odgovaramo za nesporazume uzrokovane netočno navedenim kontaktima.

10. Prodavatelj ili njegov ovlašteni djelatnik korisničke podrške ili ovlašteni servis dužan je reklamaciju riješiti odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 radna dana. U opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebno tehničko vrednovanje stanja proizvoda, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Po isteku tog roka potrošač ima pravo odustati od ugovora ili pravo na zamjenu proizvoda novim.

11. O ishodu reklamacije kupac će biti obaviješten odmah po završetku postupka telefonom ili e‑mailom, a zajedno s robom, odnosno putem e‑maila, dostavit će se i potvrda o rješavanju reklamacije.

12. Društvo mespi s.r.o. ne odgovara za nedostatke nastale mehaničkim oštećenjem proizvoda, uporabom u neodgovarajućim uvjetima (kemijski agresivno, prašnjavo, vlažno okruženje, jako magnetsko polje ...), zahvatima neovlaštene osobe (neautorizirani servis) ili nedostatke uzrokovane elementarnom nepogodom ili nepravilnim naponom napajanja. Kupac ima pravo ostvariti jamstvo kod prodavatelja samo za robu s nedostatcima za koje odgovara proizvođač, dobavljač ili prodavatelj, na koju se jamstvo odnosi i koja je kupljena kod prodavatelja. U ostalim slučajevima prodavatelj može ponuditi kupcu popravak oštećene robe uz naknadu troškova servisne intervencije i popravka.

13. Prodavatelj je dužan o rješavanju reklamacije izdati pisanu potvrdu najkasnije u roku od 30 dana od datuma podnošenja reklamacije (§ 18 st. 6 Zakona o zaštiti potrošača). Ta pisana potvrda je kopija zapisnika o reklamaciji s popunjenim poljem Rješavanje reklamacije i pismom s obaviješću o ishodu. Kopiju zapisnika prodavatelj šalje kupcu zajedno s robom, odnosno predaje osobno pri preuzimanju reklamirane robe u poslovnim prostorima prodavatelja.

14. Informacije o servisnim mjestima za jamstveni i izvanjamstveni servis pružit ćemo na zahtjev telefonom ili e‑mailom.

15. Ako društvo mespi s.r.o. pri kupnji robe kupcu uz kupljenu robu besplatno ponudi dodatnu robu kao dar, na kupcu je hoće li dar prihvatiti. Dar nije kupljena roba, stoga društvo mespi s.r.o. ne odgovara za eventualne nedostatke dara.

 

Rješavanje reklamacije

1. Kupac je ovlašten odlučiti koja će svoja prava prema § 622 i § 623 Građanskog zakonika ostvariti te je dužan odmah obavijestiti prodavatelja o svojoj odluci. Na temelju odluke kupca koja prava prema § 622 i § 623 Građanskog zakonika ostvaruje, prodavatelj ili ovlaštena osoba dužni su odrediti način rješavanja reklamacije prema § 2 toč. m) Zakona odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka postupka reklamacije, a u opravdanim slučajevima, osobito kada je potrebno složeno tehničko vrednovanje stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od početka postupka. Nakon određivanja načina rješavanja, prodavatelj ili ovlaštena osoba reklamaciju rješava odmah, a u opravdanim slučajevima i kasnije. Rješavanje reklamacije ne smije trajati dulje od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije potrošač ima pravo odustati od ugovora ili pravo na zamjenu robe novom.

 

Ako se radi o uklonjivom nedostatku, reklamacija će se, ovisno o odluci kupca, riješiti na sljedeći način:

  • prodavatelj će osigurati uklanjanje nedostatka, ili
  • prodavatelj će zamijeniti robu

 

Ako je riječ o uklonjivom nedostatku, a kupac bez odgode ne odredi način rješavanja reklamacije, prodavatelj će reklamaciju riješiti uklanjanjem nedostatka.

Ako se radi o nedostatku koji nije moguće ukloniti, ili o jednom više puta ponavljanom uklonjivom nedostatku, ili o većem broju različitih uklonjivih nedostataka koji onemogućuju urednu uporabu robe kao one bez nedostatka, prodavatelj će, ovisno o odluci kupca, reklamaciju riješiti na sljedeći način:

  • zamjenom robe drugom ispravnom robom istih ili boljih tehničkih parametara, ili
  • ako prodavatelj ne može izvršiti zamjenu robe, reklamacija će se riješiti vraćanjem kupoprodajne cijene

 

2. Kupac može umjesto uklanjanja nedostatka zahtijevati zamjenu robe, ili ako se nedostatak odnosi samo na dio robe, zamjenu tog dijela, ako time prodavatelju ne nastanu nerazmjerni troškovi s obzirom na cijenu robe ili ozbiljnost nedostatka.

3. Prodavatelj može uvijek umjesto uklanjanja nedostatka zamijeniti neispravnu robu ispravnom, ako to kupcu ne uzrokuje ozbiljne poteškoće.

4. Ako se radi o nedostatku koji nije moguće ukloniti i koji sprječava urednu uporabu robe kao ispravne, kupac ima pravo na zamjenu robe ili pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora (povrat novca).

5. Kupac ima pravo na zamjenu robe ili pravo na odustajanje od ugovora (povrat novca) i ako se radi o uklonjivom nedostatku, ali zbog ponovne pojave nedostatka nakon popravka robu ne može uredno koristiti. Ponovnom pojavom nedostatka nakon popravka smatra se stanje kada se isti nedostatak pojavi treći put nakon najmanje dvaju prethodnih popravaka.

6. Kupac ima pravo na zamjenu robe ili pravo na odustajanje od ugovora (povrat novca) i ako se radi o uklonjivom nedostatku, ali zbog većeg broja nedostataka robu ne može uredno koristiti. Većim brojem nedostataka smatraju se istodobno najmanje tri različita uklonjiva nedostatka, pri čemu svaki od njih onemogućuje urednu uporabu.

7. Ako prodavatelj ne riješi reklamaciju u roku od 30 dana, kupac ima ista prava kao da se radi o neotklonjivom nedostatku, tj. pravo na zamjenu robe ili povrat novca (odustajanje od ugovora).

8. Ako se radi o neotklonjivom nedostatku koji ne sprječava urednu uporabu robe, kupac ima pravo na primjeren popust na cijenu proizvoda.

9. Ako kupac ima pravo na zamjenu robe ili pravo na odustajanje od ugovora (povrat novca), na njemu je koje će od tih prava ostvariti. Nakon što odabere jedno od tih prava, tu odluku više ne može jednostrano mijenjati.

 

Ovi uvjeti reklamacija stupaju na snagu 1.10.2020.

 

Obrazac za odustajanje od ugovora za preuzimanje: odstupenie-od-zmluvy-mespi-sro.pdf

 

 

Dostava

hrvatska posta
Hrvatska pošta (HP) - Dostava na adresu
Vašu pošiljku dostavlja Hrvatska pošta (HP) na navedenu adresu. Očekivano vrijeme dostave je 1-2 radna dana nakon slanja. Primit ćete SMS i/ili e-mail obavijest o prispijeću pošiljke.
4,80 €
Packeta
Preuzimno mjesto / Paketomat
Naručenu robu preuzimate na odabranoj lokaciji u mreži preuzimnih mjesta ili paketomata.
3,14 €
GLS
GLS Kurir
Vaša narudžba bit će dostavljena GLS ekspresnom kurirskom službom na navedenu adresu. Vrijeme dostave je sljedeći radni dan nakon slanja. Ako Vas kurir ne zatekne na navedenoj adresi, kontaktirat će Vas telefonom i dogovoriti alternativni termin dostave (maksimalno 3 pokušaja).
4,09 €
overseas
Overseas - Dostava na adresu
Vašu pošiljku dostavlja kurirska služba Overseas Express na navedenu adresu. Očekivano vrijeme dostave je 1-2 radna dana nakon slanja. Na dan dostave primit ćete SMS i/ili e-mail obavijest o dolasku kurira.
4,80 €
GLS
GLS Preuzimno mjesto
Pošiljka će biti dostavljena na odabrano preuzimno mjesto (PaketShop) ili GLS Paketomat. O mogućnosti preuzimanja (uključujući PIN kod za Paketomat) GLS će Vas obavijestiti putem SMS-a i e-maila
3,90 €

Plaćanje